Administratiekantoor Amstelveen

Administratiekantoor Amstelveen

Nadat ik jarenlang had gewerkt voor een makelaar en erg veel kennis had opgebouwd, besloot ik hier wat mee te gaan doen. Ik ben toen naar de bank gegaan en heb mijn plan voorgesteld. Ook zij geloofde in mijn plan en gaven me een forse lening. Dat was dan ook het moment dat ik all-in ging. Ik ben me vol gaan focussen op mijn eigen bedrijf en binnen de kortste keren had ik mijn eigen makelaarskantoor. Ik begon erg goede deals te maken, maar had nog wel erg veel moeite met de administratie. Echter wilde ik mezelf vooral focussen op hetgeen waar ik goed in was en dat was het vastgoed. Om de stijgende lijn voort te zetten besloot ik de administratie door een ander bedrijf te laten doen. Echter had ik hier weinig contacten in en moest ik mezelf echt verdiepen in de bedrijven die hierin gespecialiseerd waren. Ik had dus voor mezelf besloten om een administratiekantoor in Amstelveen te gaan zoeken.

 

De zoektocht naar een administratiekantoor Amstelveen

Toen ik had besloten dat ik mijn administratie wilde laten doen door een administratiekantoor in Amstelveen, ben ik uitvoerig onderzoek gaan doen. Uit dit onderzoek kwamen twee administratiekantoren als beste naar voren. Ik heb toen met beiden bedrijven een gesprek aangevraagd en heb aan de hand van deze gesprekken naar mijn mening het beste administratiekantoor in Amstelveen gekozen. Na het eerste gesprek, heb ik nog een gesprek aangevraagd om afspraken et cetera te maken. Dit gesprek verliep erg goed en ik had dan ook vrijwel direct erg veel vertrouwen in het administratiekantoor uit Amstelveen die ik had gekozen. Echter moesten de resultaten ook voor zich gaan spreken.

 

Samenwerken met een administratiekantoor uit Amstelveen

Toen ik het eerste gesprek had gehad, vertrouwde ik dit bedrijf mijn administratie toe. In het begin was dit nog wel spannend, maar toen ik de resultaten van de samenwerking binnen had, begreep ik exact waarom ik voor dit bedrijf had gekozen. De communicatie verliep erg soepel en het werk dat ze leverden/leveren was vanaf moment 1 echt perfect. De samenwerking werkt dan ook tot vandaag de dag nog steeds erg goed. Naast dat dit administratiekantoor uit Amstelveen mijn administratie op orde houdt, kan ik ook altijd bij dit bedrijf terecht voor vragen. Om samen te werken met dit administratiekantoor uit Amstelveen was dan ook een erg goede zet. Ik ben dan ook erg benieuwd naar wat de toekomst gaat brengen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *